The Joomla! Extensions Directory ™

dgmarafi

Reviews(1)
 
bydgmarafi, October 3, 2012
Tabber Pro for K2
After 11 days of waiting for a solution to the problem and having no answer from the developer I sadly have to submit such a bad review on this extension.
I followed the standard procedure... buy, install, activate, but when I tried to configure it as it appears on the demo page I found the extension doesn't display the configuration panel, so there's no way of making it work in the first place.
I contacted immediately customer service, through the forum and via e-mail, and noticed that I was not the only one asking for this particular problem.
At first they answered, but as the days passed and probable solutions were discarded, they stopped replying e-mails and forum posts.
So, basically I lost my money... Not nice considering they have a great extension like k2Tabber Free which was the one I tried first and why I decided to buy the k2Tabber Pro version.
Owner's reply

We answered you several times (2 tickets, 2 mail)
I asked you to attach your screen to a specific ticket assegned to my specific developer (Andrea), but you didn't attached them.

We can't help you if you don't follow the true way to ask help.

If you ask refund we can refund without problem.

I don't understand your wrong feedback here (1 star).
It's no possible if we have all 5 star and 1 4 star..