Profile: Carlos


SobiPro

it does not have the joomla updat system, you finish with a permanent update message in your back end

Posted on 28 July 2017
Functionality

A permanent "update" message at the backend is really annoying. It should use the joomla system or at least be more discret. Do not recommen

Ease of use

it is easy to use.

Support

Paid again 40 euro for support but it was not helpful. Have the same problem. Waste of money.

Owner's reply: Hello Carlos, of course SobiPro is using the Joomla update system! There is a small bug in not deleting the update message for applications which will be fixed in the next version. It is only a message and does not harm the functionality of SobiPro. Sorry if it is anoying for you. Concerning your problem with the support: our support tried everything to help you, but your server is very restricted (what you confirmed). We even installed a backup of your site on our server which prooves that the problem is on your server’s end. When we tried to help you with that by requesting the server error logs, you did not longer respond to our support. In all you got 3 hours of support - for only 40 Euros! It’s a pity that you reviewed SobiPro that bad only because of a message and your restricted server. But we are happy that you had no other problems with SobiPro and it is easy to use!

FaLang

A great extension making things easy.

Posted on 27 June 2017
Functionality

It does offer an easy solution for multilanguages sites. Coming from Joomfish in Joomla 1.5, this was the logical step.

Ease of use

very intuitive

Support

Great support, fast and solving problems

Documentation

Never checked docs, it was very easy to use

I used this to: Translating a site with 5 languages.
No extensions found
No extensions found